Längtar!!

Nu har jag fem dagar jobb framför mig sen är det äntligen dags för semester för mig. Ledig i två hela veckor!! Vet inte när jag var det sist?! Ska vara hemma i kna, på sommarstället på Sturkö under hela min semester. Det ska bli såå skönt!! Ska göra alla mysiga sommargrejer jag gjort under alla sommarlov. Myyyysigt!!
Längtar verkligen ihjäl mig.

Inte hänt så mycket sen sist. Blev en liten utgång i lördas på Kaj Sjul 8, ett riktigt mysigt sommarställe:)
Får se vad som händer i helgen hoppas på ett besök där igen innan jag åker på söndag.

Idag har jag varit ledig. Planen var att åka till stranden men vädret var inte så bra som vi hoppats på så blev en heldag hemma. Tog mig en mysig promenad nu på kvällen och så mötte jag Amanda vid konsum sen blev det Allsång på skansen hos henne. Mysigt!

Några bilder från helgen:)



Tack för en lyckad kväll mina fina vänner:)

Nattinatti!

2010-07-06 22:53:17 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Natti natti. Så fin du är på korten, vi längtar till du kommer hem!

Kram

2010-07-06 @ 23:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback