Min semester lider mot sitt slut:/

Ja nu är det tyvär så att jag bara har en dag kvar utav min semester. Känns inte alls kul. Åker till Göteborg imorgonkväll. Måste erkänna att jag inte ens längtat liiite till gbg men samtidigt känns det helt okej att komma hem imorgon, men hade gärna varit ledig ett tag till.
Har iallafall haft två underbara semesterveckor. Har tillbringat den mesta tiden på sommarstället på Sturkö, älskar detta ställe! Finns inget bättre ställe att vistas på när det är sommar. Det krävs dock att det är fint väder vilket det inte varit idag. Tyvär! Annars har jag haft fint väder nästan hela tiden. Har blivit några dagar i solstolen på knallen, myyys!
Har haft besök av Johanna och söta lilla Noah ( kommer bilder en annan dag )
Emmelie har varit är ute en sväng. Jag har knappt lämnat ön men har hunnit med några små utflykter. Simrishamn, öland & kalmar. Så mysigt!
Och så har det blivit lite fest oxå, kommer bilder från det en annan dag oxå:)
Nu ska jag njuta utav sista kvällen på Lilltomta!

Mitt sommarparadis!




2010-07-24 20:33:24 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

SAKNAR DIG!!!!

KRAM!!!!

2010-07-25 @ 18:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback