Hemma ljuva hem:)

Nu sitter jag hemma vid köksbordet på Bergåsa. Såå skönt och mysigt att vara hemma hos mamma & pappa. :)
Kom hem i tisdagskväll. Åkte ut till Nättraby på natten för att överaska pappas syster som fyllde 50 på onsdagen. Så där smög vi runt 15 pers i mörkret och busade. Haha vår släkt är den bästa!! :)

I onsdas hade jag och Emmelie champagnefrukost. Inte bara studenterna som får ha kul! :) Välsigt skoj att träffa Emmelie. Som nu precis anlänt till Cypern. Fyy jag är så avis!

Igår var det Josses dag, dags för hennes student. Kan inte fatta att Josse blivit så stor. Eller att det var tre år sen jag tog studenten. Känns som igår, nästan. Vad har man gjort under dessa tre åren liksom? När jag tänker efter har det hänt väldigt mycket. Både bra och dåliga saker. Mest bra tror jag:)
Iallafall var det Josses tur igår och det var jättekul att få vara med och fira denna dag. Hennes klass hade champagnefrukost i vår trädgård så det blev en tidig morgon för mig. Ville ju vara med på ett litet hörn. Egentligen ville jag bara ta på mig min mössa och vara med hela dagen men hejdade mig.

En riktigt fin student! :)

Nu blir det fortsatt fredasmys med mamma & pappa.

 

 

 

2010-06-11 20:19:18 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback