Midsommarhelgen och en alldeles fantastisk dag!

Såhär fin var jag på midsommarafton. Älskar klänningen:)
Bilden är från butiken för jag fick börja Midsommarafton med några timmars jobb så fick jobba i klänningen eftersom jag gick ridekt från jobbet till Midsommarfesten. Var ganska mysigt att jobba just denna dag. Jag & Nilla satte på massa härliga sommarlåtar och bara njöt utav känslan av Midsommarafton. Dessutom såldes det klänningar bättre än nånsin. haha!:)



Midsommarhelgen blev alltså väldigt lyckad. Mysig trädgårdsfest hos Malin & Amanda på Midsommarafton med väldigt god midsommarmat, lekar, plockade sju olika sortes blommor.. Ja det var mysigt!
Midsommardagen blev det ännu mera fest. Först grillning i trädgården sen fest fest fest!! Blev en liten utgång oxå.

Har varit ledig idag oxå, så himla skönt! Jag, Camilla, Malin & Amanda åkte ut till Hovås och solade. Blev ett premiärdopp för mig. Riktigt stolt är jag!
Ikväll har vi varit på Liseberg. Har verkligen varit en fantastisk dag!
Imorgon är det dags för jobb igen, tyvär. Vill ha semester nu men snart så!! :)

Hoppas ni alla haft en fin midsommarhelg!

2010-06-28 22:42:29 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josse

Den klänningen är verkligen jätte snygg!! Jag har letat jätte mycket efter en långklänning men inte hittat någon som passar! Men den du har är jätte fin!



Nu längtar jag faktiskt tills du kommer hit till Sturkö!! Men det är bara en vecka kvar sen kommer du! :D



Puss och Kram

2010-07-04 @ 19:38:42
Postat av: Kerstin

SÅÅÅÅ fin älskling!

Ses snart!

Kramar

2010-07-06 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback