Helgen

Ännu en helg har passerat, veckorna går väldigt fort nu, redan sommartit vilket alltid är väldisgt skönt. Nu kommer det vara ljust när jag slutar jobba, underbart!
Har varit ledig ännu en söndag, förr jobbade jag varje söndag. Lyxigt att få vara ledig söndgara nu då kan man parta ordentligt på lördagen som vi gjorde igår. Eller vi var ute och "klubbade" som min jobbarkompis brukar säga. Nog något göteborgsord tror jag:)

Var iallafall en väldigt lyckad kväll igår. Skyndade mig hem från jobbet, slängde i mig lite gröt och duschade snabbt och på med festkläderna och festhumöret, mötte upp Malin och åkte hem till hennes kompis Stella som fyllde år. Jag lämnade dock festen ganska tidigt för ville hinna med ett besök hos min jobbarkompis Camilla (en ny tjej på jobbet) sen blev det utgång. Kom in på push denna gången, trots lönehelg.
Hade verkligen jättekul, dansdae i ett antal timmar. Äntligen en lyckad utekväll då jag kände att det var kul att gå ut, har haft en liten svacka med utgångar men det vänder nog nu, när våren kommer blir allt så mycket roligare:)

Idag blev det shopping med Li, inte alls meningen att jag skulle shoppa men fick för mig att jag skulle göra av med lite pengar idag. Tråkigt att vara ekonomiskt och sparsam jämt ju. Så det blev en rosa mysdräkt, en ring, smyckeskrin, nagellack, bh och en present till pappa.
Är så nöjd med mina köp, sitter nu i min nya mysdress och känner mig så fin:)

Fredagen tillbringades hos Amada och Malin, letsdancefinal och mys.
Där fick ni en sumering utav min lyckade helg!

Får se hur veckan ser ut, Paris?? En tripp till Kna till helgen blir det iallafall.

Puss!
2010-03-28 20:56:33 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback