Mysdag!

Ledig idag och har lyxat till det med bio, blev eftermiddagsbio. Väldigt mysigt, inte varje dag man går på bio mitt på dagen. Dock var vi nästan själva i salongen. Såg Alice i underlandet. Den var väldigt bra faktist, ingen Juliafilm men väldigt bra ändå måste jag säga:)
Fick städat lite här hemma i morse, tråkigt att alltid behöva städa när man är ledig men så är det.
Nu ligger jag här i soffan och väntar på att Greys anatomy ska börja. Känner mig lite uttråkad, är jämt det nu för tiden. Men han ingen ork att göra något just nu. Måste vila lite så jag orkar med det kommande dagarna, lönehelg framför oss. Blir nog en bra torsdag imon, hoppas på de!

Har lite hemlängtan tror jag..
Verkar som jag får komma hem lite över påsk, som det ser ut nu kan jag vara ledig lördag, sömdag så ska försöka åka fredagkväll, vore himla skönt att komma hem lite men tror på det först när jag sitter på tåget.
Ska kika tåg nu bara för de.
Ha det bra gott folk! :)

PUSS
2010-03-24 20:26:45 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback