Njuter!

Det är så skönt att vara ledig, fast ser redan fram emot jobbet imorgon:) Men njuter verkligen av varje sekund av min lediga dag. Har precis ätit världens godaste kycklingsallad. Tänk att det kan vara så gott med sallad?! Babyspenat, körsbärstomater, kyckling, fetaost och massa vitlökssås. Utsökt gott blev det!
Har världens sämsta imunförsvar nu tydligen, känner mig jämt krasslig. Säkert för att jag slarvar med maten ska bli bättring på detta nu.

Ska snart ner i tvättstugan och sätta igång en maskin tvätt till, två igång nu. Sen ska jag vila:)
Ska dock göra en kladdkaka till kvällen till desperate så jag kan njuta ordentligt!

En tråkig grej är att jag måste skrubba bort lite bränna i duschen sen för börjar se ut som en prickig ko, inte fint!

Amanda har lagt upp lite partybilder så tänkte bjuda på några här så kanske teneriffa bilderna kommer senare. Jag är lat, jag vet:)








Haha Klockrent underbara bilder tycker jag:)

 

2010-03-16 14:58:25 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback