Så trött!!

Då ska vi se om jag får ihop några rader.. är så himla trött och har ont i halsen som vanligt. Så fort jag kom hem till detta kalla land förra veckan fick jag ont i halsen igen, jobbigt!
Jobbat helg och var ute en liten sväng i lördas då är man lagom trött på måndagen. Men imorgon är jag ledig och ska kurera mig, tvätta och kolla upp lite utbildningar.
Jobbet går så himla bra nu! Är på topp verkligen, himla kul:)
Kanske kanske blir inköpsresa till Paris snart, det går bra nu ja!

Husfest hos Amanda & Malin i lördags, sjukt rolig fest blev de. Som alltid när vi är igång. Blev några timmars dans, vilket var tur för någon utgång blev det ej. Amanda och jag (kärringar som vi numera är) åkte hem efter ett besök på mc. Jobb dagen efter så jag var ganska glad när jag vaknade.


Såhär kul hade vi, thihi inte varje dag jag är brunare än Amanda:)
Lånade denna bilden av Li, min kamera fick stanna hemma. Hoppas Amanda vill lägga ut lite bilder snart!

Sitter här och lyssnar på Ted Gärdestad. "Låt kärleken slå rot", "sol vind och vatten". Så undebara låtar!
Får se om det kommer upp lite bilder från Teneriffa imorgon, har lagt in dom på datan nu iallafall:)

Nu blir det snart sängen.
Puss!

 

 

2010-03-15 22:36:04 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så brun och fin du ser ut hjärtat! Sov gott och krya på dig nu!

Kram

2010-03-15 @ 23:03:32
Postat av: Liii

Jo det blir paris julia! Nu åker du!! :P

Haha varför gick ni aldrig ut? :P

Jag vill se lite härliga semesterbilder snart! :)

2010-03-16 @ 00:04:50
URL: http://ligustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback