Härliga söndag!

Tjingeling!
Vilken härlig söndag, trots att jag varit lite smått bakis så har dagen varit väldigt skön! Låg kvar i sängen till halv två, la mig halv fem igår så behövde några extra timmar sömn på morgonen.
Blev lite fest igår som ni kanske förstår. En lyckad kväll. Eller eg en olyckad lyckad kväll. Ingen som förstår mig nu säkert?:)

Har bara tagit det lugn idag iallafall, handlat lite och lagat mat. Skönt att vara ledig söndag, kanske man kan börja veckan med att känna sig utvildad, känns skönt.

Ska börja mitt nyttiga liv nu tänkte jag, inte överdrivet nyttigt men försöka hålla igen lite på alla godsaker. Kommer förhoppningsvis bli helt frisk snart så jag kan komma igång med träningen också, känner mig positiv nu, hade en liten svacka med lite väl mycket depp förra veckan men känner att det vänt nu. Våren är ju snart här!:)

Nu ska jag fixa banan med choklad i ugnen, Nyttigt? ja! Det innehåller ju frukt, mitt liv funkar inte utan godsaker!

Ska bjuda på lite bilder från gårdagens festligheter nu.





Snygga brudar va?:)

Snart Johan Falk, underbart!:)


2010-03-21 20:40:57 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback