en ganska bra torsdag.

Kan ju börja med att tala om att jag var duktigt och tog mig en powerwalk imorse, gick upp en timma tidigare än vanligt för att ge mig ut och bränna lite kalorier. Sen in i duschen, fixa frillan ordentligt så jag skulle slippa känna att jag hade en bad hairday som jag kände igår. En mycket bättre dag idag helt enkelt :)
Blev fotboll ikväll, lyckades tillslut få ut våra biljetter, några jävlar som försökte sno våra men Camillas pojkvän lyckades tillslut.
Efter några vilsesprång hittade vi tillslut våra platser, blev tillsagda av några fotbollsgalningar att vi fick bestämma oss om vart vi skulle sitta, haha! Farligt folk det där. Väl på plats tog vi upp våra hamburgare vi gömt i väskan eftersom vi inte fick fick ta med mat in.
En himla trevlig kväll med himla mycket fint att titta på :)

Blev dock lite depp nu, ensamt och trist känns de när jag väl sitter hemma. Fyfy!
Tror jag ska åka till Syster yster i växjö på lördag, ledig söndag så det skulle funka bra tror jag. Om jag nu är välkommen men det hoppas jag. Eller om jag ska vara hemma och sova bort hela söndagen men det är lite trist kanske?

Imorgon blir de jobb sen får vi se vad som händer. Blir de inge kul få de bli träning eller något sådant. Plocka undan tvätten som legat sen i tisdas kanske? Det är inte okej eg men haft fullt upp några dar nu och just nu orkar jag inte.
Ska lägga mig i sängen och kolla desperate snart tror jag.
Nattinatti!
2010-05-06 22:28:38 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Amanda Krona

Du är så duktigt mitt hjärta! Inte deppa!! :D

Saknar min lilla ängel!!



Puss påre sälj som attans imon på jobbet!!

2010-05-07 @ 00:10:55
URL: http://mandaakrona.wordpress.com/
Postat av: Kerstin

Roligt att du börjat sy! Kommer det mera tros?

Kram

2010-05-09 @ 22:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback