jobb jobb jobb

Det blev jobb idag iallafall. Camilla stackarn ligger i halsfluss och bihålsinflamation. Stackare!!
Det blev sovmorgon för mig iallafall sen jobb 12 - 16. Ganska skönt tid. Tro de eller ej man jag promenerade hem idag. 35 minuter tog de. Duktigt tycker jag! Träffade Amanda på willys, handlade lite och sen hem och laga middag för engång skull.
Kvällen har spenderats vid datan och tv. Sitter nu med en kopp te och kaka. Kvällsfika är ett måste!
Är lite depp för att det ser ut som helgen kommer bli såå tråkig! Vill att Nina ska komma hem nu!
Men får väl bädda ner mig i soffan fredag och lördagkväll. Fyyy vad tråkigt!

Puss på er!
2010-05-13 21:21:19 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag kommer snart och då blir det inte en lugn stund så det är nog bäst att du vilar upp dig tills dess!Nu är det bara en tenta kvar här sen är det FREEDOM!! Nästa vecka är det fleetweek här det tror jag du hade älskat mer än alla! 100-tals söta sjömän kommer in till NY!!! Då blir det fest! Och de blir det ju när jag kommer hem med;)

2010-05-14 @ 02:17:33
URL: http://nish.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback