Life is good!

Det är kul att jobba när man kan ta sig en shoppingrunda efter jobbet vilket det blir allt oftare nu. På gott och ont! haha! Idag blev det en fin blommig kofta, suuperfin!
Började tolv idag och det känns som jag vatt på jobbet ca två timmar. Alltså trivs jag nog ganska bra just nu! Camilla är äntligen frisk så jag fick ett väldigt varmt och trevligt välkomnande när jag kom. "JUUUULLLLEEE!!!!!" haha du är bäst! :)

Imorgon blir det jobb igen sen promenera hem med Li. På onsdag är jag ledig och ska slinga/ färga håret. Inte bestämt rriktigt hur jag ska göra men överlämnar det till frisören, hon ska tydligen vara väldigt duktig:) Har aldrig färgat håret hos en frisör innan, har snålat och gjort det hemma. Men nu järdar spenderas de. I Like It!

Ska lägga mig på soffan och vila lite nu.
Puss på er!
2010-05-17 20:44:21 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback