Min bara miiin :)

Nu är skönheten min :)
Pratar om klänningen jag blev förälskad i som jag berättade om för någon dag sen. Eftersom priset sved lite så kom jag på en genialisk ide om att skicka iväg våran söta praktikant till Topshop eftersom hon är student och har tio procent rabatt. Smart tycker jag. Sen när den väl var min pirrade det i magen när jag tänkte på den. haha! Har man ingen att ha fjärilar i magen för så finns det alltid annat fint man kan kära ner sig i. Det är ju tur de:)

Jobbet gick kalas idag och kommer gå ännu bättre imon för då är det fredag och alla härliga kollegor är på plats. Senare biomys. Jag gillar de!

Puss!
2010-05-27 21:58:00 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback