Sommarhelg!

Gokväll!

Till skillnad från förra helgen har jag haft en fullspäckad väldigt trevlig och lyckad helg!
Jag var ledig i fredas och lämnade inte hemmet förns fem ungefär. Väntade på att solen skulle komma fram på balkongen hela dagen, fick mig en timma max. Typiskt när man väl är ledig.. Sen blev det iallafall filmkväll med Li, Malin & Amanda. Myspys! Dock var man en dränkt katt när man kom hem. Men sommarregn är ganska härligt.
Igår var det jobb och fest som stod på schemat. Göteborgsvarvet här igår så det var ganska lugnt i butiken eftersom det är avstängt för löparna över hela stan i princip. Efter jobbet gick jag hem till Camilla & Christian som hade inflyttningfest igår. Jag och Camilla fixade oss tillsammans och fick ha lite egentid med mycket skvaller, det var nice! Sen sattes festen igång och der rullade in folk hela kvällen. En väldigt lyckad inflyttningsfest i en väldigt fin lägenhet på Heden! Blir jag kvar i götet i framtiden ska jag minsann skaffa mig en lägenhet på Heden jag med. Det har jag alltid sagt och jag brukar lyckas med mina planer tillslut. Men vi får se vart jag hamnar. Gbg eller ej?!
Blev utgång igår med såklart. Nivå blev det tillslut. Hade verkligen jättekul! Skoj att Li fick sin debututgång i Götet, haha! Det var då på tiden. :)

Idag har vi varit ovanligt pigga, iallafall till en början sen satte solstinget igång den lilla bakfyllan men det är sånt man får ta. Jag & Li bestämde oss för att åka till Saltholmen och sola. Supermysigt och skönt va det.
Helt galet att sommaren är här, vågar inte tro att den är här för att stanna men hoppas verkligen de. Ska bli en fin sommar i år tydligen. Det gillar vi:)
Har alltså haft en riktigt somrig helg, underbart!



2010-05-23 22:17:09 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback