söndag

Helgen blev ju så tråkig som jag var rädd för att den skulle bli. Ledig idag vilket gjorde mig extra iriterad på att det inte var någon som ville hitta på något igårkväll. Alla var upptagna med pojkvänner eller hemma i Kna och ensam satt jag här i soffan. Snyft! Synd att jag inte bara kunde njuta utav att vila eller njuta utav lite ensamtid. Annars kan jag tycka det är ganska skönt att vara för sig själv någon gång ibland men inte när man inte har något annat val.
Insåg nu iallafall hur mycket jag saknar dig NINA!!
Nina skulle inte tillåta en sånn kväll eller toffla heller för den delen. haha:) Men snart kommer min bästis hem :):)

Har försökt njutan utav min lediga söndag men det har gått sådär. Mest bara uttråkad men satte igång med städning och matlagning för en stundsen så nu känns det mycket bättre. Ska ge mig ut på en lång promenad nu.

Tjingeling!
2010-05-16 16:52:03 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback