Tisdag

Tjingeling!
Tisdagkväll och vardagen är i full gång igen.. Helgen spenderades i växjö hos systers familj som nu har fått tillökning av små söta lamm. Jag tom höll ett i famnen. Höll på att skratta ihjäl mig när jag gick in i ladan och hörde Bäää Bäää Bääää Bääääää, låter ju så roligt. Haha! Ganska söta var dom iallafall.
Gick tidigare från jobbet i lördas för att hinna med tåget så jag inte skulle komma fram så sent. Blev pizza på kvällen, Ester lyckades sluka i sig min halva pizza dock men vi var nöjda båda två så det gjorde inte så mkt. Denna söta lilla vovve!! Inte ett spår kvar av pizzan som låg på bordet när vi lämnat huset. "Meeen" var min tanke när jag kom in och såg att besticken och kartongen låg på golvet "veeeem?" haha sen slog det mig när Ester kom springande. haha!
Söndagen tillbringades vid symaskinen eller Jenny sydde jag läste Se & Hör men tillslut lyckades hon få mig att sy ett par mysshorts som blev hur bra och mysiga som helst. Ser ut som jag köpt dom. haha! Jag har talang jag med sådetså!
Fick se Josses fina balklänning som Jenny sytt, såå otroligt fin. Vilken duktig syster jag har! :)
Va jättemysigt att få komma ut till landet och andas lite. Men insåg samtidigt att jag trivs i storsran. I mitt hem:)
Idag har det jobbats, ganska tråkig dag. Väldigt lugnt i butiken och jag kände mig väldigt trött på eftermiddagen. Inte lätt att sälja järnet då. Hoppas på en bättre dag imorgon.
Imorgon blir det lite After Work faktist. Jag, Camilla & Li ska sätta oss på något mysställe i Vasastan tror jag och ha det lite gott:) Hoppas Amanda följer med oxå:)

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla desperate och nana.
NattiNatti!
2010-05-11 22:51:26 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Låter bra hjärtat!

Kram!!!!!!!!

2010-05-11 @ 22:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback