Underbara sol!

Tjabba!
Jag har haft en underbar ledigdag måste jag börja med att berätta :)
Förmiddagen tillbringade jag hos frisören, gjort ljusa slingor och en ljus toning. Tror de var det hon gjorde iallafall, haha! Blev himla bra. Sommarhår har jag nu.
Nyfrissad mötte jag upp Li som ville prova ett par jeans på Victoria, de satt perfekt så dom fick de bli. Kul när vännerna handlar tycker jag. Alltså blev det lite jobb för mig idag med trots att jag var ledig men det var max två minuter så gjorde inte så mycket.
Sen blev det shopping med Camilla och hennes vän Tove. När shoppingen var färdig satte vi oss och avnjöt solen och några cider på en uteservering. Nica va de! :) Riktigt njöt utav livet i denna stund.
Kvällen har jag tillbringat på min balkong, klockan va 19.30 och det var 29grader ute, helt sjukt underbart!!

Här ser ni lite utav mina ljusa slingor, även mina gigantiska solisar. Lustigt dom har aldrig sett så stora ut förut! Kanske att mitt ansikte blivit mindre?!

2010-05-19 22:23:12 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Så fin du är, ser jätte bra ut!

Kraaaam!!!

2010-05-19 @ 23:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback