Shopping:)

Woho vad lycklig jag är! :)
Tänk att kläder kan göra en så glad och tillfredställd i själen. haha!
Alla dagens köp är från jobbet. Förutom två bastoppar från sister. En svart och en vit, urringad rygg på. Behövde de till mina "alladinbyxoe" som ni ser. :)
Det blev alltså en tjusig långklänning, alladinbyxa, jeans som jag har i en ljusare färg men gillar dom så mycket så varför inte ett par till?:)
Värsta reklamen för Victoria of Sweden! Kom och köp, kom och köp

2010-05-14 21:32:02 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jätte fint järtat! Men det är för att det är du som bär upp de så bra! Lite lång att köra för att shoppa, men jag har inte hunnit att ha allt som jag köpte hos dig sist! I morgon får det bli något av det.

Kram

2010-05-14 @ 23:17:12
Postat av: Jenny

Ser fint ut syster!! Var så roligt att träffa dig förra helgen! Glöm inte att visa de fina shortsen du sydde på bloggen...

Kramar

2010-05-15 @ 18:39:13
URL: http://ladyjendesign.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback