Den som spar han har.. men inte specielt roligt!

Tanken var att jag och Li skulle spendera massa pengar på stan idag men det gick inte som vi tänkt oss. Tappade lusten helt efter bara någon timma. Bra för ekonomin men fyy vad tråkigt!
Hittade iofs en klänning som jag funderar på om jag ska ha eller ej. Den var himla fin lite dyr och lite för kort bara men med ett par cykelbuxor som är väldigt hett just nu skulle den nog bli väldigt fin. Trodde aldrig jag skulle klä på mig ett par cykelbyxor när jag såg de första gången för några veckorsen men nu kanske jag ska inskaffa ett par iallafall. Vi får se!
Blev ett par små söta örhången och ett linne som jag ska ha under min långklänning. Finfint!

ska visa er min nya favolåt.
Kan inte göra annat än dansa när jag hör denna:)

Är mega förkyld just nu, inte kul alls. Kanske är pollen jag vet inte. Tror det är en blandning av de iallafall. Ledig imorgon oxå då blir det att vila hela dagen!

Nattinatti!

2010-05-25 22:42:54 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback