Vitsippor:)

Titta så mysig lunch det blev :)

Jag och Malin tog oss en powerwalk imorse upp till Ramberget och som ni ser hittade vi söta små vitsippor. " vitsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är de vår.. " vi sjöng så fint när vi plockade med oss varsin bukett hem. Haha! Ett riktigt vårtecken iallafall :)

Ett annat vårtecken som inte är lika kul är pollenallergi som jag funderar på om jag blivit utsatt för. Nyser hela tiden och näsan kliar men vet inte om jag bara är förkyld. Hoppas de! Det går verkligen utför med åren. Har aldrig haft någon allergi när jag var liten nu däremot ägg och kanske pollen. Inte kul alls. För att inte tala om allt annat som går utför.. menmen inte hela världen!

Dagen har varit bra annars, har tvättat, städat. Golvet fick sig en ordentlig genomgång idag oxå, moppat och grejat. Tog mig en powenap efter all städning, så skönt att sova en stund mitt på dagen sådär. Nu har jag precis ätit Potatis och Purjolök soppa, väldigt gott. Har helt enkelt varit lite duktig idag tycker jag.

Har oxå bestämt mig för att det blir Göteborg i sommar, blir bäst såhär tror jag:) Men ska vara hemma i Karlskrona två veckor i sommar, längtar så!!

Nu ska jag slänga mig på soffan igen och vila resten av kvällen.

Puss!

 

 

 

2010-05-04 19:02:37 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Vad du är duktig! Puss o KRAM!

2010-05-04 @ 19:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback