LEEDIG!!

Tjoho!
Nu har jag lite mer energi, varit pluggfri i en dag och känner redan mig piggare och ingen stress alls över något! Så himla skönt. Har haft några tuffa veckor den senaste tiden med massa plugg! På 1½ vecka hade vi två tentor och två grupparbeten som skulle lämnas in och redovisas muntligt så jag haft fullt upp! Nu är vi lediga en vecka, behövligt!!
Imorgon åker jag till sthlm och hälsar på Nina och Emelie. Sarah och Karro kommer också, ska bli så himla skoj! Har inte varit i sthlm på flera år, har inte varit där så mycket över huvud taget så det ska bli spännande. Vet att jag alltid gillat sthlm så tror det kommer bli en toppenhelg detta! Tänkte shoppa en hel del tror jag, iallafall en ny party outfit till lördagens utgång. Vad har man på sig när man går ut i sthlm?? Borde inte skilja sig så mkt från här men känner ändå att något nytt är ett måste! :)

Idag har jag sovit till tolv, det var längensen! Promenerat en runda i ösrgen!
Nu ska jag kila in till stan för att fika med Melissa och Amanda, en mysig höstfika i hösrusket. På med raggsockar och gummistövlarna!

Puss på er!
2010-11-03 17:16:22 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback