Myyyys!

Jag har det så himla mysigt hemma hos mig nu! Massa ljus och julmys som jag älskar!! :)
Måste visa er hur mysigt jag har de!


Såhär ser det ut i min hall..
Min söta lilla guldjulgran, den är så ful så den blir fin! haha
min kläddocka fick även på sig en liten partyblåsa. Tror jag ska ha den på julsittningen nästa fredag:)
Älskar stjärnan på bokhyllan, ny för året. Inte lika fin på bild som i verkligheten tyvär.


Min nya tv och tvbänk. Jag är så nöjd!

Fint! Har belysning ute på balkongen med men gick inte att få med det på kort.



JAG ÄLSKAR JULEN!

Hade advtnsmys hemma hos Frida igår, bakade pepparkakor och knäck. Jag åt nog mer deg än pepparkakor, såå gott ju!

Nu ska jag vila i soffan och kanske läsa lite. plugg plugg plugg..
Puss på er mina vänner!
2010-11-29 21:27:12 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

SÅÅÅÅ fint!!!!

Kram

2010-11-30 @ 22:39:22
Postat av: Malin Åkerman

Gud vad fint du har fått det Jylla!:) Blir lite avis att jag inte har mitt egna place.. haha. Vill också inreda med klänningar!!

2010-11-30 @ 23:50:11
Postat av: emmelie

ser helt underbart ut<3

2010-12-01 @ 12:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback