Go kväll!!

Torsdagkväll igen.. veckan har gått så himla snabbt! Ännu en helg framör oss som jag tror kommer bli lika bra som förra:) Blir lite fest hos mig på lördag med några tjejer från klassen och mina andra fina tjejer! Kommer bli kalas:)
Skulle eg fått besök från Malmö, Emmelie skulle kommit ikväll men hon ligger i feber. Så himla synd nu när vi äntligen hade planerat in något. Tuuusan! Jag får ta mig en tripp till Malmö snart tror jag.

Har haft en kanon dag!! Föreläsning i Uddevalla på förmiddagen, blev sen lunch på skolan, plugg på Espresso House några timmar. Sen en liten sväng på stan. Hittade äntligen den perfekt skolväskan, svart skinn "portföljliknande". Såå fin!:) Har alltså haft en väldigt mysig dag:)

Nu är frågan om jag ska färga håret mörkt igen?? Vad tycker ni?! Ska färga Vickans hår imorgon och blev så himla sugen själv. Men inte helt säker. Sugen på att klippa lugg med..
Ska jag?!

Lite sugen är jag allt.. :)



2010-09-16 21:35:35 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback