Livet som student.

Jag fick ju för mig att jag skulle ha massa tid över när skolan satte igång men icke! Vet inte riktigt hur jag tänkte där. Har varit väldigt fullt upp sen förra måndagen då det satte igång på riktigt. Allt känns väldigt bra iallafall.
Jättebra klass och allting!!
Dock väldigt mycket plugg redan nu. Nollning (eller inslussning som det heter på högskolan väst, pga av slussarna i Trollhättan) Alltså inslussning de två första veckorna samtidigt som föreläsnngarna är i full gång.
Har varit lite aktiviter varje dag, i lördas var det övningssittning som var såå himla kul! Vi fick lära oss regler som gäller under en sittning, massa sånger och mycket mycket mer.
Nu på lördag är det bal!! Blir ingen lång balklänning för mig, blir istället en kort fin klänning som jag haft på ett bröllop. Blir bra va? Ska bli så skoj!

Nu har jag ingen skola förns på tisdag, skönt med sovmorgon några dagar. Får gå upp 06.30 när jag ska till Uddevalla. Men jag klagar inte:) Kommer bli mycket plugg dessa dagar. Man är aldreg "ledig" som student. Finns alltid lite mer att läsa..

Nu ska jag kika vidare på skånefruar, tycker det är ganska underhållande faktist!:)

Puss på er!

2010-09-08 21:36:52 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Josse!

Hej Kusin!



Låter som du har det riktigt bra som student! är lite avis ;) Hade också velat plugga! Men får vänta till våren!



Så fort alla fotbollsmatcher är slutspelade bokar jag en biljett upp till dig! Saknar Götet och dig!



Puss och Kram

2010-09-10 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback