Imorgon.. :)

Borde pirra lite i magen i kväll.. men det gör det tyvär inte. Min dag imorgon som vissa av er har koll på kanske?!:)
Känns inget specielt såhär kvällen innan, det är väl då man blivit vuxen? Då har jag varit det några år. Trodde aldrig de skulle ske, för några årsedan var jag väldigt tjatig om min födelsedag tydligen. Men vem har inte varit de?!
Lite tråkigt att vakna upp ensam utan presenten dock.. Men det får gå. :)

Har föreläsning imorgon 09.15 -12.00 sen blir det lite plugg. Sen måste jag hem och fixa lite inför kvällens kalas!:)
Smörgåstårtakalas, jag och Li har gjort en alladeles egen smörgåstårta ikväll så nu har jag smörgåstårta för ett helt fotbolslag, välkomna hem till mig imornkväll mina vänner!:)
Tusen tack för hjälpen ikväll Li, hade inte lyckats få ihop någon tårta utan dig, det är en sak som är säker.

Blev förresten färgning och klipning i fredas, riktigt nöjd är jag! :)

Nu blir det alldeles strax att krypa ner i en nybäddad sänng. Nydschad med såklart. Då är de alltid som skönast att krypa ner.. :)
Natti natti!

finast just nu..

2010-09-20 21:57:33 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kerstin

GRATTIS!!!!!

HOPPAS du haft en bra dag och att smörgåstårtan var god! Blev jätte sugen när du berättade vad det var i och på den!!!!!

KRAM!!!!!!!

2010-09-21 @ 23:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback