Baksmälla!

Baksmälla med september, passande låt denna lördag då jag är väldigt seg från gårdagens bravader. Men skoj hade jag! Drack vin och spelade charader hemma hos Camilla Friman sen blev det Lounge. Ännu en lyckad kväll:)
Idag har det vart soffläge hela dagen med stylisterna-maraton. Skönt med en bakis/chill dag faktist. Inte rört plugget det minsta, tar igen det imorgon tänkte jag.
Tur mamma och pappa kommer nästa helg så det blir en lugn helg, det var ett tag sen nu.. Ska bli så mysigt med en familjehelg, jag behöver det.
Helgen efter det åker jag till Sthlm till Nina och så blir det förmodligen valborgsfirande i Uppsala. Skoj!!
Nu ska jag chilla vidare och käka kebab! :)

Puss mina vänner!
2011-04-16 16:58:46 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback