GLAD!!

Jag klarade Affärsjuridikstentan!!!! :):):) hihi glad tjej!
Så jäkla skönt att det går så här bra, det trodde jag aldrig när jag började i höstas men antar att jag har kommit in i det nu. Har alltid haft det ganska svårt för mig i skolan, eller har alltid behövt plugga mycket för att det ska gå in vilket jag fortfarande behöver. Nu vet jag att det går bara man bestämmer sig för det.

Mötte upp Amanda på centralen sen promenerade vi hem, blev ingen cykeltur imorse för det var punka på cykeln. Blev något irriterad när jag var redo för att cykla in till tåget. Blev till att springa till vagnen istället.
Ikväll har jag firat tentan med en liten cheescake (digestivekex, vaniljkesella och bär) mumsigt!
Nu äter jag naturgodis och kollar på Reine & Mimmi i fjällen. När jag och Josse hade videovaka förr kollade vi ALLTID på den filmen och åt ALLTID dillchips och dilldipp till. Nu ångrar jag att jag inte köpte det till kvällen, tusan!

2011-04-14 21:28:05 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback