All Night Long

Blev utgång i lördas och jag hade så himla kul!! Hade inte tänkt gå ut, säkert därför det blev så skoj. Brukar bli så när det bli spontant. Alltså inga klackar eller klänning, vilket var ganska skönt för då slapp man frysa häcken av sig eller få ont i fötterna. Dansade hela natten lång med Vickan och Jimmy och hans vänner! Tack för en sjukt bra kväll!

Imorgon är det tisdag, jag har börjat gilla vissa tisdagar ovanligt mycket.. :)
På fredag får jag finbesök från Karlskrona, Josefin kommer hit:) kommer bli en bra helg med shopping, massa fika och turistande. Älskar att få besök!

Nu ligger jag i soffan och väntar ut tiden för att få äta en chokladmuffins. Får ju inte äta mjölkprodukter i samband med min tablett (medicin jag käkar nu om ni minns). Usch vad jobbigt det är när man är extremt sugen på choklad men nu har det äntligen gått tre timmar så nu ska jag fika! :)

Puss på er!
2011-02-28 21:30:13 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback