Borta bra men hemma bäst?!

Oj vad snabbt denna veckan har gått och det gör mig ingenting.. :)
Åkte till Växjö förra fredagen och fick följa med Jenny på ultraljud, det lilla hjärtat slog hur snabbt som helst, var så häftigt att höra! :) Nästa gång jag är i Växjö hos Jenny och Erik finns det nog en liten bebis där:)
På lördagkväll åkte jag med mamma och pappa hem till Karlskrona. Jätteskönt att vara hemma några dagar och bara va.. Så lustig känsla för det är precis som att spola tillbaka tiden tre år till när jag bodde hemma. Så HEMMA känns det. Men sen känns det lika mycket HEMMA när jag går av tåget på centralen i Göteborg. Precis så det ska vara helt enkelt. Jag trivs så bra här! Kan få den känslan när jag vatt i Uddevalla i skolan en dag, så fort jag går av tåget: HEMMA! Skönt! Trots att det inte blev som jag täkt mig när jag flyttade hit har det blivit hur bra som helst nu!
Jaja nog om min kärlek till Göteborg.

Idag har jag lagat världens godaste köttfärsbiffar med fetaost, massa fetaost. Har en dille på fetaost nu. Så himla gott är det!! Har vatt på ett spinningpass ikväll och pluggat hela dagen, har alltså vatt väldigt duktig. Imorgon är det föreläsning sen några timmars plugg i skolan, hoppas jag hinner hem till ett RPMpass med Vickan.

Snart sovdags. Puss på er!
2011-02-24 21:36:10 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback