Dancing On My Own!!

Lyssnar på Robyn, jag kan inte tröttna på hennes låtar!!
Då var de fredag imon igen.. kan inte förstå hur veckorna kan gå så snabbt! Nu vill jag bara stanna tiden lite.. Eller inte, för väldigt väldigt snart blir jag Moster Julia!! Hur sjukt är inte de?? :) Ska till växjö snart och hälsa på, ska bli mysigt.

Blir fest i helgen igen ser det ut som.. tredje helgen på rad, är de verkligen okej?? Sen får det bli en lugn helg tror jag nog. Ska iallafall till Kungälv på lördag, Emelie i klassen har precis fått lägenhet där så det blir en liten inflyttningsfest nu på lördag, kul att gå ut någon annanstans än i Gbg :)

Börjar helgen med ett spinningpass imorgoneftermiddag sen har jag bokat ett pass på lördag morgon med, men får se om jag orkar de. Men kan Vickan så kan jag!

Nu blir de sex and the city maraton tills jag somnar.

Nattinatti!

2011-02-03 22:16:56 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback