Dum av dig.

Har en lite deppig fredagkväll. Samtidigt som jag inte orkar eller känner för att göra något så är det så tråkigt att sitta ensam en fredag. Fast egentligen är det ganska skönt, bara tanken "ensam en fredag" som är jobbig. Lyssnar på musik och funderar en massa blir det att jag gör då. Musik är nog det bästa som finns i sådana här lägen. Underbart att hitta låtar som passar in på mina känslor. Men tänker inte lägga ut dom här för det är som att skriva ut hela mitt liv! Men dagens rubrik är iallafall en låttiteln för er som inte vet det, det kan jag bjuda på.

Har bokat in ett spinningpass imorgon 09.30 kommer vara jobbigt att lämna sängen så tidigt men vet hur glad jag kommer vara när jag kommer hem igen, perfekt! Blir kanske en sväng på stan med Li på eftermiddagen, har lite att köpa till syster.
Sen blir de vin och melodifestivalen hos mig. Klädkod för kvällen är Glitter och Glamour. Säkert bara jag och Vickan som nappar på detta menmen;)

" för jag vet att det pågår men inte hur de slutar.. " Nu blev det personligt.

Nattinatti!
2011-02-11 22:30:40 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback