Sushi och pubquiz!

Tjingeling!

Klockan är ett och jag är redo för fest! Ska alldeles strax in till centralen och möte upp några tjejer från klassen för att åka till Emelie i Kungälv. Vi ska göra egen Sushi och dricka vin! Sen ska vi in till Gbg igen och gå på pubquiz. Ska bli så skoj! Jag är inget större faan av Suschi men ändå har jag längtat hela veckan. Är tom sugen på de. Nu kan man ju göra precis hur man själv vill ha de, så skippar den råa laxen för de är icke gott!! Ser väldigt mycket fram emot vinet, som för mig blir de sista på väldigt länge. Har tre alkoholfria månader framför mig. Tråkigt men de ska nog gå bra! Hemskt att det känns som ett problem. Inte hela världen såklart men tråkigt att inte få festa och känna det lilla ruset tillsammans vännerna. Men förhoppningsvis kommer jag få en strålande fin hy tll sommaren! :)

Nu måste jag kila.
Puss på er!
2011-02-10 13:02:44 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback