:)

Fullt upp igen! :) Kursstart på Affärsjuridik i Uddevalla idag. Efter föreläsning åkte jag och Camilla till Trollhättan och köpte kurslitteraturen. Började läsa direkt på tåget till Gbg. Jag är så taggad på att lära mig massa nytt nu och det är såå intressant allting. Känns så bra att kunna reflektera till tidigare erfarenheter från olika butiksjobb jag haft. Kommer kunna allt när jag har min egen butik någon dag!! :)
Imorgon är der kursstart på Detaljhandelns marknadsföring, ska bli skoj det med! Hoppas inte den är lika tung som Marknadsföringskursen var för den var hemsk!! Men det gick tillslut..
Ska träna klockan 08.00 imorgon så blir snart sängen här.

Ser ut som det blir lite fest till helgen, jag är taggad redan nu!!

Nattinatti!
2011-01-18 22:35:16 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback