Laddad!

Sitter här och laddar med lite skön musik inför lördag, jag är så laddad och festsugen.. Danssugen!! :) det lixsom rycker i kroppen på mig nu, hihi!
Imorgon ska jag och Vickan på afrodans, blir en perfekt start på helgen!


Såhär galet kan de gå till när jag och Li sätter kameran på självutlösaren och .. ja jag vet inte vad vi gör, någon slags dans? ! :)
Mer galenskaper på lördag!

Nu väntar jag på resultatet på hemtentan för jag har sagt till mig själv att om jag klarar den så får jag beställa hem Sex and the city boxen. ( vilket jag kommer göra i vilket fall..) men skulle kännas bättre om jag gör det som en belönign för att ha klarat tentan.


2011-01-20 22:41:11 Vardagligt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin Åkerman

Åh, jag saknar festa med dig! Du skulle vart med ikväll:) Pusse

2011-01-23 @ 04:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback