Paus

Begravd i plugg känns de som jag är just nu, därav denna tystnad här. Tenta på Ekonomistyrning på tisdag och just nu känns de väldigt hopplöst! Det är så mycket att lära sig och jag behöver mer tid än till på tisdag känner jag. Jag vet att jag kommer klara det nån gång men nu på tisdag känns det tveksam. Jobbigt!! Tog en liten paus nu iallafall. Var på en föreläsning om studietekning i höstas då sa han att när de känns hopplöst ta en liten paus och gör något annat i 10 minuter. Lägger jag mig på soffan och kollar på tv så somnar jag så blev att kika runt på lite bloggar istället och skriva några rader här.
Har förresten klarat allt i skolan hittils! Så sjukt skönt. Blev en omtenta i marknadsföring och kompletering på ett arbete men det var lika dant för hela klassen så det kändes inte så farligt. Så nu är de två avslutade kurserna hel klara. Underbart!! :)

Julen hemma i Karlskrona var hur mysig som helst! Jätteskönt att vara hemma och bli ompysslad och träffa alla vänner som var hemma över jul. Min stackars syster fick tyvär fira jul och nyår på sjukhuset då den lilla bebisen spökar lite i magen men det har lugnat sig nu men fy vad tråkigt och jobbigt det var när man var inställd på att få träffa hela familjen. Och oroligt såklart. Nu får vi hoppas att den lilla sötnosen lugnar ner sig till april. Sen tänker jag spendera varje ledig helg i växjö :)

Nu tillbaka till budgetering..



2011-01-07 14:08:26 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback