Sjukt bra!!

Jag är så himla bra!! :)
Fick reda på att jag klarade ekonomistyrningstentan idag, helt galet! Vet inte hur många gånger jag suttit och blivit galen och sagt "detta kommer aldrig gå" men jodå.. Jag är sååå glad! Jag och några av tjejeran som klarade det hoppade och dansade av glädje i skolan idag. Underbart! Hemtentan gick kalas den med så ikväll har jag skickat efter sex and the city boxen.

Var på en gästföreläsning i Trollhättan om Entrepenörskap idag, han pratade om kreativitet, idér och att våga vara annorlunda. Det är då du lyckas! Han var grym att lyssna på, tog till mig varje ord och blev så peppad! Så kul med sådana föreläsningar då man kollar på klockan och vill inte att det ska ta slut. Sen hade vi föreläsning i Uddevalla i Detaljhandels marknadsföring, riktigt bra föreläsning det med.  Har haft en riktigt bra dag som ni förstår. Ikväll har jag bara slappat i soffan. Imorgon ska jag plugga affärjuridik och träna med Vickan :)

Nu blir det snart sängen, nattinatii!
2011-01-26 22:28:58 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback