05.30 lördag, söndag, måndag, tisdag

Japp 05.30 har väckarklockan ringt de tre senaste dagarna. Just lördag & söndag känns det extra jobbigt att gå upp så tidigt tycker jag. Bara en tidig morgon till sen är jag ledig. Jobbar inom hemtjänsten i sommar för er som missat det! Yes HEMTJÄNSTEN?? JULIA??? haha Min egna reaktion är väl ungefär lika dan när jag tänker efter men jag tror helt ärligt att jag kommer bli en bättre människa efter denna sommaren. Gör saker varje dag som jag aldrig trodde jag skulle klara av och har fått en ny syn på väldigt mycket här i livet.

Igår blev denna lilla plutt tre månader. Han är så söt och go! Om två veckor blir det bebismys i Växjö igen. Längtar!
2011-07-18 21:38:20 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback