LEDIG!

Underbart skönt att vara ledig idag! Har promenerat en sväng med Amanda och nu ätit lunch på balkongen. Ska snart bege mig in till stan för att möta upp Josefina, blir lite shopping och en fika skulle jag tro. Ikväll ska vi ha filmkväll, kolla på Zatsiki och drömma oss tillbaka till Rhodos.

För en vecka sen var jag hemma i Karlkrona på Sturkö. Vädret var inte det bästa men det var mysigt ändå. Jag och mamma cyklade ut till Andrens bageri onsdagmorgon för att köpa frallor till frukost, blev även goda bakelser och en ruta att smaska på under cykelturen hem. Går ju inte att köpa frallor på Andrens utan att köpra rutor. Ni Sturköbor vet vad jag pratar om ni andra tycker nog att jag bara babblar på men det får ni ta! :)


Gott!! :) Fick dock ingen bild på den kända "Andrens-rutan"

Nu ska jag göra mig redo för shopping. Vill kika på inredning idag, möblerade om hemma förra veckan så nu vill jag ha massa nytt! :)
2011-07-20 14:43:27 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback