Idag får jag finbesök!

Idag kommer äntligen Josse till mig:) Var alldeles för längesen. Sist var nog ganska exakt ett årsen då vi åkte till Teneriffa. Tänk att det var ett helt årsen. Dags för semester snart igen tycker jag!
Behöver verkligen lite besök hemifrån nu, med tanke på allt där hemma.. så det passar bra!
Vi kommer få en fantastisk helg!


Josse och jag på Visafton på Sturköcamping en sommarkväll i sommras. Hoppas jag får några veckor semetser på Sturkö i sommar igen, det måste jag ha!

Nu ska jag plugga någon timma sen in till centralen och möte Josse :)

You dont need Love, I need Love, you dont need Love.
(text från Tove Styrkes nya låt, High And Low)



2011-03-04 13:40:48 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback