Tentaångest??

Ja antingen är det tentaångest eller så är jag lite småsjuk. Stackars lilla mig!
Var på gymmet imorse och plötsligt svattnar det för ögonen och allt bara snurrar så jag var tvungen att lägga mig ner på golvet några minuter. Tydligen var jag kritvit i ansiktet, läskigt! Tur Vickan var med!
Har vart trött och ofokuserad idag så har inte blivit så mycket plugg vilket har gett mig lite ångest nu, har ju tenta imorgon!! Annars har jag känt mig oroväckande lugn inför denna tentan, brukar alltid ha världens tentaångest. Kanske har jag kommit in i studentlivet eller så.. vet jag inte vad. Får väl helt enkelt se hur det går imorgon. Håll tummarna för mig!
Har ju iallafall glömt bort kortkoden i vanlig ordning som jag alltid gör innan tenta, haha det är väl lusigt?! Överansträngd hjärna?! JA
Nu blir det romantisk komedi, precis vad jag behöver :)

Blir nog en weekend i LONDON i maj!! ska bli så sjukt skoj!


2011-03-20 20:54:38 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback