Snart helg! Partyparty

Onsdagkväll redan och snart är det helg! Då får vi finbesök av Nina! :) Fest heela helgen!! :)
Är lite lugnare i skolan nu, kursstart på två nya kurser så har bara två introduktioner denna veckan, det gillas! Dock sätter allt i gång ganska snabbt ändå, ska sätta oss och planera ett grupparbete imorgon. Okej det är inte så jobbigt så jag ska inte klaga. Läser "Organisation och Ledarskap" och "Entreprenörskap" nu, kommer bli tio roliga och intressanta veckor tror jag! sen är det tusan sommarlov..

Igår var jag och Amanda ute på äventyr, snurrade runt på Handels bibliotek och letade böcker till mig. Jag vill inte köpa mer böcker nu, finns så mycket roligare saker att lägga pengarna på tex kläder och annat skoj, då är man inte så sugen på att lägga ut flera tusen på böcker.. Hittade två böcker iallafall sen får jag väl köpa resten.
Sökte massa jobb igår, hoppas någon nappar för sommaren närmar sig.. Visst hade det vart grymt skönt att vara ledig i sommar men krävs ett jobb för allt vi planerar att göra. Men jag vet att det löser sig precis som allt annat :)

Nu ska jag kika på grey's anatomy och kvällsfika :)
Puss på er!


2011-03-30 20:57:57 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback