...

Tisdakväll och jag tycker det känns som det är fredag imorgon redan. Kanske för att jag inte har några mer föreläsningar denna veckan. Haft heldag i skolan både igår och idag. Soft med helg redan nu tänker ni men icke! Nu är det tentaplugg som gäller, två veckor till tentavecka med två tentor under samma vecka. Blä! Att man alltid ska vänta in i det sista med råplugg??!
Funderar på att åka hem till Karlskrona på torsdag, kan inte riktigt bestämma mig men tror jag gör det. Min lilla pappa ska opereas nästa vecka så ska hem och ta hand om honom. Tror jag är lite rädd för att komma hem för då får jag se med egna ögon att pappa inte är sitt vanliga jag.. Jag skakar gärna av mig det när jag är här i göteborg och liksom förtränger det.
Men allt kommer bli bra!

Helgen var iallafall toppen! Tack för det mina fina kusin!


Ser ni vilket underbart väder det va? :) I söndags åkte vi ut till Saltholmen och promenerade vid havet och bland de galet fina husen. Blir jag kvar i Götet vet jag vart jag ska bo sen iallafall! och Josefin ska bli min granne! Så ser våra framtidsplaner ut!
2011-03-08 20:08:59 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback