Lite blondare lite snyggare!


Japp nu har jag och Amanda vatt i farten igen med blonda slingor så nu får solen göra sitt, sommarblekt ska de bli! :)
Igår hade vi världens mysigaste sommarkväll hos Camilla och Fredrik. Grillade och drack Sangria, satt ute hela kvällen. Så underbart! Sen blev det en liten utgång.
Lånar lite fina bilder från Amandas blogg :)

Grillmys


Mina snygga klassisar + Amanda. Redo för att klubba!

Trötta och dags för hemfärd.

Idag har vi solat på bryggan vid Eriksberg hela dagen. Hur skönt som helst!
Tack för en fantastisk helg allihopa!

Nu väntar ännu en pluggvecka med grupparbeten som jag är väldigt trött på. Det enda jag vill göra är att åka till Växjö och mysa med bebis Eskil men får vänta tills allt lugnat sig lite.
Dessutom har jag fått världens jobbigaste pollenallergi. Det är hemskt!!
2011-05-08 21:47:08 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback