Jag mår prima idag.

Har haft presentation av vår affärsidé i skolan idag och det gick jättebra. Var väldigt nervös innan vi skulle upp men sen gick det hur bra som helst. Har alltid tyckt de vatt jobbigt att göra presentationer i skolan men nu känns det som det vänt. Har gått bättre för varje gång och idag var jag lugn och säker på vad jag pratade om. Så skönt!
Nästa arbete ska in på fredag så nu är det bara några dagar slit kvar, sen har vi presentation på det arbetet nästa onsdag. Efter presentationen blir det grillfest med klassen som avslutning på detta året och start på sommarlovet. Underbart! Och jag har inte en enda tenta efter mig, jag är grym! :D

Min favorit som jag inte kan sluta lyssna på.

Kan relatera till precis allt i texten. Till gammalt, väldigt mycket gammalt och inget jag mår dåligt över idag men vissa saker glömmer man inte. Men som sagt, jag mår prima idag!

Imorgon kommer Camilla hem till mig och väcker mig vid halv åtta då blir de mysfrukost tillsammans och sen ska vi skriva på organisationskulturarbetet.
Nu blir de sängen.
Puss!
2011-05-24 22:52:47 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback