Vardag..

Hallå!
Tillbaka till vardagen igen efter en liten stockholmstrip. Sthlm var hur bra som helst, lite smått sugen på att flytta dit samtidigt som jag vill närmre hemmåt egentligen.. Men tänker inte överge Göteborg än på ett tag, det lovar jag. Blev bara lite smått förälskad i huvudstaden. Hoppas Nina blir kvar där till hösten så jag får hänga där lite mera.. :)

Jag och Nina redo för utgång lördagkvällen.

Ems och Nina tvingas turista med mig.. i kyla och bakfylla.

Nu är det mest plugg om dagarna. Har två grupparbeten som ska in och redovisas inom tre veckor. + en individuell uppgift i entreprenörskap som ska in nästa vecka. Är nästan klar med den så det känns bra. Riktigt kul uppgift då vi har fria händer att välja hur och vad vi ska skriva så att få använda sig av modemagasin när man skriver är väldigt skoj! Mer sånt!!
Får alltså stå ut med ca tre veckors plugg till sen är det dags för en veckas tentafest på Rhodos, hihi!
Puss på er!
2011-05-05 21:42:13 Vardagligt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback